U bent hier

Kindernevendienst

De kinderen in de leeftijd van groep 1 t/m 8 van de basisschool die meegaan naar de kerk, worden meestal na een kort gesprekje met de predikant en na het zingen van ‘het kinderlied’ (voor de schriftlezing), uitgenodigd om mee te gaan naar de kindernevendienst. In deze kindernevendienst worden de verhalen uit de Bijbel verteld op hun eigen niveau. Wij gebruiken de verhalen uit de methode ‘Vertel het maar’. Deze methode volgt de gang van het kerkelijk jaar. In de loop van de tijd komt zo de gehele Bijbel aan de orde. De kindernevendienst is altijd een gezellig samenzijn waar, naast het geboeid luisteren naar een verhaal, er geknutseld wordt, Bijbelse puzzelwerkbladen gemaakt worden en spelletjes gedaan worden rondom het thema van het Bijbelverhaal. Tijdens de kindernevendienst wordt een collecte gehouden voor Stichting Godezz. Ook in de vakantieweken is er kindernevendienst.

Wilt u er meer over weten?

Neem dan contact op met Annemarie van Nes e-mail of Jolanda van Delft e-mail