Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Algemeen contact

Wilt u een dienst (wekelijks om 10.00 uur) of evenement bijwonen? Loop gerust binnen.

Rolstoelgebruikers kunnen gebruik maken van de ingang aan de Oude Arnhemseweg.

Protestantse Wijkgemeente De Bron

Jacob Catslaan 73

3705 BN Zeist

Google maps

Verhuur

Voor vragen over gebruik of huur van ruimte in de kerk kunt u contact opnemen met de scriba: Johan Boogaard 030-6955341/ 06-28437932

of  scriba@wijkgemeentedebron.nl

Vragen en opmerkingen

Voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de scriba: Johan Boogaard 030-6955341/ 06-28437932

of e-mail.

(Crisis) pastoraat

De predikant werkt op maandag, dinsdag en woensdag in Zeist. Donderdag is zijn vrije dag. Vrijdag werkt hij thuis aan de preek.
De predikant is telefonisch bereikbaar op maandag, woensdag en vrijdag van 9.00-9.30 uur.

Buiten deze tijden mag u hem uiteraard ook bellen maar dan is hij vaak op pad. Spreekt u dan duidelijk uw naam en telefoonnummer in op de voicemail.

Als u weet dat iemand ziek is en/of behoefte heeft aan bezoek, laat het dan alstublieft weten.

De predikant, ouderlingen en pastorale medewerkers zien graag naar de ander om maar hebben ook uw ogen en oren nodig om te weten wat er speelt.

Crisis pastoraat: ds. J.C. Minnema 06 - 83540819 e-mail

Collectebonnen bestellen

• De collectebonnen kunnen worden aangevraagd via het strookje uit het kerkblad "Opgang" (zie tabblad NIEUWS).
  • Ook is het mogelijk de aanvraag digitaal te doen via de website van PKN-Zeist www.pkn-zeist.nl
  • Betaling via iDEAL (digitale aanvraag) of overmaking via NL37 INGB 0000 1272 00 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente Zeist.

Giften:

Nieuw bankrekeningnummer

Graag informeren wij u omtrent het volgende:

Sinds 1 januari is de Wijkkas opgeheven en daarmee ook het bijbehorende bankrekeningnummer.

Uw losse giften voor onze wijkgemeente kunt u vanaf nu overmaken op:

NL 90 RABO 0373 7335 18 ten name van CvK Protestantse Gemeente Zeist onder vermelding van De Bron.

Uw gift komt dan volledig ten goede aan onze wijkgemeente.

Namens uw kerkrentmeesters

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief aanvragen kan via de webmaster, u krijgt dan iedere week de brief via het door u aangegeven mailadres toegestuurd.

Opzeggen graag ook via de webmaster met in het bericht welk voor welk e-mailadres de brief moet worden opgezegd.

Website

Heeft u vragen over de website? U kunt uw vraag stellen aan de webmaster, e-mail.

De AVG is sinds mei 2018 van toepassing op de website. Voor meer informatie zie onder het tabblad INFORMATIE.