Samenwerking met CBS Ichthus

In het schooljaar 2018-2019 worden de startbijeenkomsten van het nieuwe schooljaar weer gehouden in de Sionskerk o.l.v. ds. Jan Minnema.

Samen met enkele leerkrachten bereidt hij deze bijeenkomsten voor. Helaas zijn de bijeenkomsten vanwege het grote aantal leerlingen en leerkrachten besloten.

Ds. Jan Minnema brengt gedurende het schooljaar bezoeken aan de groepen 5 om de kinderen meer te vertellen over het werk van een predikant.

De leerlingen van de groepen 7 brengen een bezoek aan de Sionskerk om aldaar meer te weten te komen over het gebouw en allerlei zaken, die er zijn te vinden.

Tevens worden via de nieuwsbrief van de school berichten over acties van onze kerk verspreid, bv: de acties voor de voedselbank.

Voor meer informatie zie de website van de school www.cbsichthuszeist.nl

predikant

ouderling voor jeugd en gezin

Vacant